نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رای به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» بیش از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد زمان برگزاری مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مسعود پزشکیان مشخص شد برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه در دریای خزر + فیلم گزارش عملکرد وزارت خارجه در دولت سیزدهم از زبان کنعانی ناتو از آماده باش بیش از ۵۰۰ هزار سرباز تحت نظارت این ائتلاف خبرداد وزیر کشور برای شرکت در کنفرانس مواد مخدر وارد عراق شد نگرانی اسرائیل از حمله بعدی حوثی‌ها کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: قطار سریع السیر مشهد-تهران مطالبه زائران است

  • کد خبر: ۲۰۱۴۰۶
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
استاندار خراسان رضوی: قطار سریع السیر مشهد-تهران مطالبه زائران است
استاندار خراسان رضوی گفت: ما وظیفه داریم شرایط زیارت و رفت و آمد زائران را تسهیل کنیم و قطار سریع السیر در این راستا یکی از مطالبات جدی زائران است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری گفت: قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا (علیه‌السلام) است و سال‌های زائران و مجاوران چشم انتظار این پروژه هستند.

وی گفت: رئیس جمهور در جلسه اجرایی دهه آخر صفر امسال در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و خدمت‌رسان به زائران نیز تاکید کردند که پروژه قطار سریع السیر به طور ویژه پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما وظیفه داریم شرایط زیارت و رفت و آمد زائران را تسهیل کنیم و قطار سریع السیر در این راستا یکی از مطالبات جدی زائران است.

نظری تاکید کرد: نمایندگان مجلس ساخت راه آهن سریع السیر برای شهرهای پر مسافر و مسیرهای طولانی از جمله مسیر تهران ـ مشهد را طی برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی کرده‌اند که امیدوارم در تصویب نهایی نیز مدنظر قرارداشته باشد.

وی از تلاش مدیران ارشد کشوری در این حوزه تقدیر و تاکید کرد: این مطالبه تا زمان بهره‌برداری توسط زائران، دِینی است که برگردن مسئولان این حوزه برای خدمت به زائران امام رضا (علیه‌السلام) قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی و راه آهن با ورود جدی می توانند کار ماندگاری در این حوزه انجام دهند.

نظری به برخی مشکلات رفت و آمد زائران به مشهد اشاره کرد و گفت: پیگیری های متعددی از سوی استانداری خراسان رضوی در حال انجام است و نیاز به اهتمام و تمرکز ملی روی این پروژه وجود دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->